For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.

Turbocharger Sistemler

Servisimiz, otomobil, kamyonet, kamyon, makine ve daha fazlası için turboşarjların onarımında uzmanlaşmıştır.
Aşağıdaki gibi büyük üreticilerin ürünlerini içerir:

Yenilenmiş turboşarj (standart değişim)

Teslim edilen turboşarj küresel denetime tabi tutulur, teknik durumunun ön tespiti için görsel olarak denetlenir. Bu aşamada hasarı (hasar ve ilgi), mekaniği ve türbin ve kompresörün muhafazası içinde yağ varlığını kontrol ederiz. Daha sonra, kuyu eksenelini ve radyalini ve basınç sistemi yükünün yönünü (atık kapağı veya değişken geometri sistemi) kontrol ederiz.

Sonra, durumunu en üst düzeyde değerlendirmek için turboşarjın elemanlarını söküyoruz. İşte bu noktada ilk kontrol sırasında göremediğimiz mekanik problemler ortaya çıkabiliyor. Hasar görmemiş parçalar temizlenir ve hasarlı parçalar yenileri ile değiştirilir. Onarım sırasında daima contaları ve turboşarjın mengenelerini değiştiririz.

Turboşarj tamiri sırasında hayati öneme sahip olan turboşarj rotasyon sisteminin doğru dengelenmesidir. Kuyu dengeleme ve bunu takip eden rotasyon sistemi içeren iki adımı içerir. İkinci aşamada, turboşarj, yanmalı motordakilerle aynı koşullara tabi tutulur – dönen sistem 300000 devir / dakika hızına ulaşır ve motor yağı sürekli olarak uygun basınç altında beslenir (bu da kontrol etmeyi mümkün kılar) turboşarj doğruluğu). Dönme sisteminin doğru dengelenmesi, tüm işlemden sonra yazdırılan protokole göre doğrulanır.

Turboşarjın son yenilenmesinin son aşaması, bir bütün olarak test edilmiş olmasıdır, yani yükü, dengelenmesi, eksen savağı veya değişken geometridir.

turboaslında egzoz gazı tarafından tahrik edilen bir hava kompresörüdür. Motoru egzoz manifoldu içinden terk eden egzoz gazları, rotorun yerleştirildiği türbin odasına yönlendirilir. Ortak bir şaft üzerinden, cihazın diğer tarafındaki (genellikle “soğuk” olarak adlandırılan) motoru besleyen havayı sıkıştıran kompresör rotorunu çalıştırır. Sıkıştırılmış hava, bir birim hacimde daha fazla oksijen içerdiğinden, yanma işleminde daha iyi koşullar yaratmak mümkün hale gelir. Motor gücünü artırmak için ilave bir miktar yakıtla birlikte daha fazla miktarda hava kullanılabilir ya da dizel motorlarda olduğu gibi, daha iyi yanmaya izin vererek yayılan kirletici miktarını önemli ölçüde azaltır ve yakıt verimini arttırır. motor verimi.

Havanın sıkışmasını ve dolayısıyla aynı hacimdeki gaz miktarını artırarak, aynı zamanda sıcaklığı da yükseltilir. Sıcaklık ne kadar yüksek olursa, yoğunluk o kadar düşük olur, bu da silindirlerin havanın sıcaklığının düşük olmasından daha az oksijen alması anlamına gelir. Bu nedenle bir şarj havası soğutucusu (ara soğutucu) kullanılır. Genel olarak, havadan havaya bir ısı değiştirici veya (daha az sıklıkta) bir hava sudur.

Image Not Found

Image Not Found

Turbocharger Sistemlerin Avantajları

Motordan güç elde etmenin en emin yolu motora daha fazla yakıt girdisi sağlamaktır. Silindir sayısının arttırılması bir yöntemdir.

01

Güvenlik

Bir turbo motor, aşırı şarj olmadan atmosferik bir motordan 7 kat daha fazla güç üretme yeteneğine sahiptir.

02

Ekonomi

Turboşarjlar, egzoz gazları tarafından üretilen enerjiyi enerjiye dönüştürür. Sonuç olarak, supercharged motorlar atmosferik emsallerinden daha fazla yakıt tasarrufludur.

03

Ekoloji

Turboşarj, motora çok daha fazla hava sağladığından, yanma daha verimli ve daha eksiksiz ve bu nedenle daha "temiz" olur. Bugün, turbo dizel motorlar geleneksel motorlara göre% 50 daha az NOx ve CO2 üretiyor.

Top
Translate »