For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.

Enjektör Onarım Servisi

Önde gelen OE dizel yakıt enjeksiyon sistemleri üreticisi olarak Uzman Dizel, geniş bir yakıt sistemi portföyü sunmaktadır.

Bosch Common Rail Enjektör Onarımı

Müşterinin isteği üzerine, onarımdan önce enjektör testini yaparız. Hasarlı enjektörlerin onarımı gerektiğinde nozzle değiştirme, sızdırmazlık, basınç valfi ve makara içerir. Komple enjektörler, özel adaptörle donatılmış Bosch EPS 815 test tezgahında tüm ölçüm prosedüründen geçer. Bu işlem tamamen otomatiktir ve motorda farklı yükler altında yürüyen enjektörleri simüle eder. Önemli olarak, her enjektörün ölçümüne dayanarak, test tezgahı, motor ünitesine girilmesi gereken bireysel düzeltme kodları veya IMA kodları sağlar.

Piezoelektrik enjektörlerde sadece Bosch’un onarım prosedürünü uygularız.

Common Rail Delphi Enjektör Onarımı

Delphi common rail enjektörlerinin hem testini hem de onarımını sunuyoruz. Onarım işlemi sırasında daima enjektörün en önemli şeylerini değiştiririz: nozzle ve kontrol vanası. Parametrelerinin tamamı, Delphi şirketinin onayına sahip tek ölçüm cihazı üreticisi olan PC DE CCPP Hartridge test tezgahında kontrol edilir. Bu nedenden ötürü, tamir edilen her enjektör, test aşamasında üretilen yeni bir C2i / C3i düzeltme kodunu alır. Motor kontrol ünitesine girişi, araç üzerine monte edilen enjektörlerin hatasız çalışmasını sağlar.

Common Rail Delphi Enjektör Onarımı

Delphi common rail enjektörlerinin hem testini hem de onarımını sunuyoruz. Onarım işlemi sırasında daima enjektörün en önemli şeylerini değiştiririz: nozzle ve kontrol vanası. Parametrelerinin tamamı, Delphi şirketinin onayına sahip tek ölçüm cihazı üreticisi olan PC DE CCPP Hartridge test tezgahında kontrol edilir. Bu nedenden ötürü, tamir edilen her enjektör, test aşamasında üretilen yeni bir C2i / C3i düzeltme kodunu alır. Motor kontrol ünitesine girişi, araç üzerine monte edilen enjektörlerin hatasız çalışmasını sağlar.

Common Rail Enjektör Siemens VDO (Continental) ve Denso onarımı

Siemens VDO ve Denso tarafından üretilen enjektörlerde, ayrıca enjektör tamir ve testi de sunuyoruz. İğne değiştirme işlemi ve contalar, enjektörün her bir elemanını kontrol eder ve dikkatli bir şekilde temizler. Test, her iki üretici tarafından lisans verilen Hartridge test tezgahında gerçekleştirilir.

Elektromanyetik enjektörler

enjektörler bu tip common rail sisteminin çalışması ( Common Rail). Günümüz dizel motorlarında en çok kullanılan yakıt sistemidir. Sıkıştırma ve yakıt enjeksiyon fonksiyonlarının ayrılmasını sağlar. Böylece, geleneksel sistemlere kıyasla çok daha fazla esneklik sunar ve enjeksiyon devresini motora daha iyi adapte etmeyi sağlar. Depodaki yakıt sürekli olarak yüksek basınç altında olduğundan, enjeksiyon parametrelerini enjektörlere elektrik darbeleri göndererek belirlemek mümkündür. Elektromanyetik vanayı besleyerek kontrol modülü nozülü çalıştırır (enjeksiyon başlangıcı). Güç kesildikten sonra enjeksiyon tamamlanmıştır. Enjekte edilen yakıt dozu, (belirli bir basınçta) elektromanyetik vananın açılma süresi ile orantılıdır, ancak aynı zamanda,enjeksiyon pompası . Yeni nesil common rail sistemlerde, bir piston çalışma döngüsü sırasında birkaç enjeksiyon yapmak mümkündür. Bu, yakıt tüketimini, kirletici emisyonları azaltır ve motorun daha sessiz çalışmasını sağlar.

Piezoelektrik enjektörleri

piezo enjektörleriüçüncü nesil common rail sistemlerde ortaya çıktı. Başlıca avantajları, yaklaşık 0.1 ms’lik kısa anahtarlama süresidir. Elektromanyetik enjektörlerden yaklaşık on kat daha hızlıdır. Bu, enjeksiyonun başlangıcını ve yakıt dozunu kolayca ayarlamanıza ve enjeksiyonu birkaç adımda gerçekleştirmenize olanak sağlar. Şimdiye kadar, elektromanyetik enjektörlerin ataleti, yanma gürültüsünü azaltmak için yalnızca ilk enjeksiyona izin verdi. Enjektörün bir fonksiyon kontrol modülü olarak bir grup piezoelektrik eleman kullanılmıştır. Aktivasyon hızı, enjeksiyonlar arasındaki aralıkları kısaltmayı ve böylece motorun çalışmasını optimize etmeyi mümkün kılar. Ek olarak, ilk enjeksiyonun çok küçük bir dozunu içeren yakıt miktarını, çok hassas bir şekilde ölçülür, bu da daha düşük yakıt tüketimine dönüşür. Piezoelektrik enjektörlerle donatılmış sistemlerde yakıt basıncı artar ve 2000 bara kadar çıkabilir.

Image Not Found

Image Not Found

Delphi Farkı

Daha düşük emisyonlar sağlayan ve motor verimliliğini arttıran OE dizel yakıt enjektörü teknolojileri

01

Yetkili dizel ağı kanalıyla

Düşük maliyetli enjektör onarımı

02

Delphi, Bosch, Denso enjektörleri

Düşük maliyetli onarımı için bütün meme markaları ve geniş OE kapsamı

03

Daha düşük emisyon imkanı

Artan Motor Verimliliği

04

OE dizel yakıt enjektörü

OE dizel yakıt enjektörü teknolojileri

Top
Translate »